Sunday 30 December 2012

Jika Aku Jatuh Hati

Bismillahirrahmanirrahim

Ya Allah , Jika aku jatuh cinta
cintakanlah aku pada seseorang yang mendatangkan cintanya padaMU
Agar bertambah cintaku padamu

Ya muhaimin , Jika aku jatuh hati
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMU
Agar tidak terjatuh aku ke dalam jurang cinta nafsu

Ya Rabbana , Jika aku jatuh hati
Jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu

Ya Rabbul Izzati , Jika aku rindu
Rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di JalanMu

Ya Allah , Jika aku menikmati cinta KekasihMu
Janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di malam sepertiga terakhir Mu

Ya Allah , Jika aku jatuh hati pada kekasihMU
Jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia ke jalanMu

Ya Allah , Jika kau halalkan aku merindui kekasihMu
Jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMU .

Pesanan buat kawan kawan sekalian , Carilah cinta sejati . Cinta yang mendapat keredhaan Allah kerana cinta itulah yang membawa kebahagiaan hakiki . Amin Ya Rabbal Alamin :')
 
Sincerely
Onanaaa (;
 
 

Followers